lördag 3 december 2011

Massor pippirandigt!

När jag skulle sy dessa klänningar gick ionte rikgit att som det skulle. Jag klippte fel inte bara en gång och fick börja om. Det resulterade i att det blev en pippikofta också som jag inte vet vad jag ska göra med. Men jag kunde ju inte bara lägga bort tyget och glömma det, tycker att koftan blev fin!




Det soliga var att jag sa till lilltjejen att hon skulle få en pippikofta (ja hon fick den ju aldrig dock), då sprang hon och hämtade Tommy......

Och sedan kom Pippi, Annika och Prusiluskan...
Behöver jag berätta att hon är i uppradningsåldern, allt ska ligga på rad, gärna sorterat om det går.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Syr du klänningar i pippimönstrat?

{K * Design} sa...

Om det är tyget ovan du menar så ja. Om jag har tyg kvar till rätt storlek. Det där tyget går inte få tag på längre. Tror jag har slut i vitt dock.