tisdag 30 december 2014

Till en liten Oliver

En nyföddpresent blev det här.  Turkost och brunt är riktigt snyggt ihop tycker jag.    Nu har jag inte mycket kvar av jofotex fantastiska velour.  Undra om det finns att köpa mera.
På närbilden då jag rensat vinyltrycket ser ni att vinylen delat dig på flera ställen, skulke jag srykt det där gissar jag att skräpet runt om kommit med också. Som tur var var det ett enkelt mönster så jag klippte bara bort plasten för att bli av med problemet. Men varför blir det så här?

2 kommentarer:

Kajsa Boorg sa...

SÅÅ inspirerande att klicka sig runt på din sida. Hittade din sida när jag ville sy en takhängd vagga till min son för drygt ett år sedan, den blev jättefin! Nu när jag börjat sy bodys, lekdräkter och annat är det roligt att få lite ny inspiration när den tryter. Ikväll ska jag sy när grabben somnat!

{K * Design} sa...

Hej! Så roligt att höra att jag kan inspirera lite. Det har hänt lite här under åren. Utveckling sker om man säger så!
Nu mera lägger jag ut det jag sur på instagram under kristindesign. Tanken är att det ska hända här också men det är lite svårt att få tiden att räcka till.