tisdag 20 september 2011

Feer med taskig bild!

De här kläderna sydde jag till F när hon skulle fylla 4år, vilket nu är 6 månader sedan! Har inte bloggat om dem för korten blev så vansinnigt dåliga, men jag glömmer alltid att ta nya så nu får det bli dåliga kort. Den här tröjan är en favorit, den sitter jättebra och passar till det mesta när det är vita dekorsömmar, var inne på att ha komplementfärg gul först, men å vad jag är glad att jag inte tog det. Dessvärre har tröjan fått några envisa fettfläckar på sig. Det superfina fetyget kommer från znok och de färdiga strumpbyxorna från Åhlens och legggingsen från Lindex. Nemnettiketter har det inte heller fått än på den här bilden ser jag nu! Får se om jag ids fota när det sitter på någon gång.


 Kjolen är kantad med jersey, samma som i tröjan, det drar ihop sig lite för mycket tycker jag, det inte hur man ska få det bra riktigt, någon som har tips på hur man göra när det inte ska dra ihop sig?


Här ser den lite konstig ut, varför vet jag inte, kanske har pressat dåligt.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Vilket snygg set!! Speciellt tröjan gillar jag, så enkel men superfin med coversömmarna!!!

{K * Design} sa...

Tack! Ja tröjan blev riktigt fin, skulle behöva göra många sånna att matcha med.