tisdag 1 december 2009

Body!


En body stl 70 producerat till lilltjejen, det prickiga tyget är ett gammalt linne som har varit helt värdelös form på och där med aldrig använt, funkar dock ypperligt att sy barnkläder av. Använde fållen längst ner till ärmsluten, så fållningen där var redan färdig TOPPEN!
Än har den inga tryckknappar då jag inte kan banka i dem när barnen sover.

Dock till det stora problemet, MASKINEN GÖR HOPPSTYGN när jag syr tvillingsöm...sååå irriterande, att jag tror jag ska köpa en ny maskin...tokirriterande! Det syns kanske dåligt, men titta så fult det blir....inte kul, kan ju aldrig sy ett plagg och ge bort eller sälja när det blir så där...





1 kommentar:

FridoLi sa...

Jättefin body! Vad trist med hoppstygnen :-( Jag har en Janome DC 4030 som jag är supernöjd med. Har köpt till en hållare för en extra trådrulle som gör att det funkar bra att sy med tvillingnål. Hoppas att det löser sig med din maskin, eller att du kan köpa en ny!