tisdag 12 april 2011

Apor och lejon!

Blev tvungen att rita ett kjolklänningmönster i stl 92, som tur är har ju min tjeja nästan det så det passade ju sig ypperligt att testa på en klänning till henne. Det här tyget är så sött tycker jag, storasyster vill ha en lika samma men hon ska då få en i grönt tror jag så de inte blir helt lika.


Min nya plasttryckknappar har kommit också. Det blir så snyggt när man kan matcha tycker jag. Köpte massor olika färger, de var väl inte riktigt som jag trott men snygga ändå.



2 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Vilken fin modell på klänning, den gillade jag verkligen.

{K * Design} sa...

Tack!

Jag också, det såg riktigt knepigt ut innn jag sydde dekorstickningen mellan livet och ljolen. Men med dekorsömmen blev det riktigt snyggt. Ska rita en lika samma modell till storasyster också.