onsdag 6 april 2011

Snygga mössor med nya lappar!

Äntligen har mina nya lappar från world wide lable kommit. Den platta lappen på husvagnsmössorna var jättesnygg i färgerna och jag är rätt nöjd med designen, de passar till allt. Jag ritade vääääldigt många olika lappar och de som faktiskt var snyggare än den jag till slut bestämde mig för. Men denna passar till det mesta, både barnkläder, brödkorgar, väskor och påslakan.



En mössa till ebba.



Här är den vikta lappen som fick helt fel färger. Den turkosa ska ha samma färg som den ovan men den är snarare vanlig blå än turkos och det som skulle vara ljus limegrön är skrikande snorgrön. Samt att lappen egentligen skulle vara mörkgrå och inte svart, men det spelar mindre roll. Lite snygg är den ändå tycker jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den här mössan gillar jag!;) nått liknande till M:) fast en annan färg!;)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

{K * Design} sa...

vilken? Den med husvagnar eller den röda?