fredag 9 april 2010

Inget spill!

När jag sydde Elefanttunikan tog det ett antal broderiförsök innan jag fick det bra, det blev dock en hel elefant som blev snygg innan jag broderade till tröjan. Inget får gå till spill ;-) så då fick det bli en elefantjeanskjol med rosa detaljer. Denna var sååå kul att göra och den blev jättebra. Det var kul att sy dekorsömmar, skulle kunna gjort hur många som helst. Till hösten får det nog bli nya sygrejjen med baggyjeans med snygga sömmar. Fickorna blev bra, men jag kunde gjort dem bättre på ett annat sätt, det får bli nästa gång.











4 kommentarer:

JuMel sa...

Jösses, vilken söt kjol! Den skulle helt klart min dotter gilla.

{K * Design} sa...

Tack!
Jag är faktiskt riktigt nöjd, dessvärre blev den aningens liten, tur hon har en lillasyster ;-)

Heimlaga sa...

Läste om dig i Norran i dag! Kul att hitta fler sybloggare i Skelleftetrakten!

{K * Design} sa...

Hej!
Så kul!
Jo det verkar faktiskt finnas några stycken som syr som bor här, 5 st som jag vet hittills.

/Kristin