söndag 11 april 2010

Jag lever!

Det har börjat trilla in lite nytt folk i bloggen, kul!

Antar att det har att göra med repotaget i Norra Västerbotten där jag var med, det handlade om att sy barnens kläder - som mode. Får se om jag fotar sidan och lägger upp det så alla kan få se. Kanske, kanske inte!

Artikeln hade lite effekt. Samma dag ringde det en dam och ville sälja en symaskin till mig. Jag hade ingen aning om när det skulle publiceras så det tog en stund innan jag kopplade att hon sett mig i tidningen. Kul! Det var ju dock en Coverlock inte en Overlock jag ville ha. Någon som har en coverlock till bättre behövande?

För övrigt så är det lite småstilla på syfronten, har några beställningar som står på tur. Det har ju råkat blivit vår så jag försöker tillbringa en del tid ute. Lite sol kan behövas efter denna vinter det är ju roligt att sy men det är inte så lockande att sitta inne i mörkret.

//Kristin

5 kommentarer:

Y sa...

jaaa, visa! kom igen!

{K * Design} sa...

Haha, ja du tycker det va :-) Vet inte om jag hade någon lust att lägga in en bild på mig själv på bloggen (men barnen går bra, det är ju också lite märkligt).

Y sa...

om jag lägger ut en bild på mej imorrn? ;-)
jag rynkar 30-70% och det ser ungefär lika dant ut oavsett hur jag gör.

emalee sa...

Tycker också att du ska lägga ut den här, för jag har inte Norran hemma :-)

{K * Design} sa...

Y: Haha, ja gör det du så kan vi börja snacka sedan ;-P
Men mellan 30-70%, det borde ju bli skillnad då 70% nästan är det dubbla mot 30...eller?

Emma: Ja vi får väl se!