söndag 17 oktober 2010

Elefantbody

 Ligger lite efter i bloggandet, så här kommer en till!



En body till en liten kille. Denna modell på hals har jag tänkte testa länge men det har inte blivit av. Men nu så. Det var lite knepigt i svängen tycker jag men jag ska nog bli haj på det med så småningom. Klippte sprundet lite för kort dessvärre men det lår ju gå att få över huvudet ändå, det är väl mest designen som blir snyggare om det är lite längre. Hoppas den kommer passa bra. Själv gillar jag den här ringningen, det blir en snygg detalj.



3 kommentarer:

Marina sa...

Så fin! Jag har också tänkt att prova sådan knäppning på nästa body.

{K * Design} sa...

Tack! Det är nya favvomodellen, tycker det är riktigt dekorativt.

sheweb.se sa...

Den kommer nog att passa perfekt! Han får växa lite till bara :-)