tisdag 10 maj 2011

Kalasfin

En sån här klänning såg jag när jag var på blingokväll. Tightsen och klänningen var fantastiskt fin. MEN jag tyckte inte riktigt att jag kunde köpa klänningen från blingo när jag hade massor med turkost tyg hemma i tygskåpet. Så jag köpte helt enkelt tightsen som var så fina till och sydde en singoalla till stortjejen. Hon fick detta kit när hon fyllde 4 år i början av mars. På bilden saknas K*Design-lappen för jag hade inte fått hem dem när jag fotade.




Jaag hade tänkt att sätta en rosett vid halslinningen iställe för att inte apa efter helt. Men sambon min tyckte det var finare att ha dem på ärmarna så då fick det blir så.



Hon ritade en teckning på sig själv när hon har nya kalaskitet på sig. Kolla in teckningen, hon har randiga tights (ja på ena benet i alla fall) och rosetter på ärmarna. Känsla för detaljer?

Inga kommentarer: