torsdag 25 augusti 2011

Myskläder!

Sedan vi öppnade paketet som kom i brevlådan innehållandes det här tyget ville inte lillfia släppa det. Jag förstår henne det är helt underbart. Otroligt mjukt och lent. Jag har aldrig tidigare varit med om att ett interlocktyg är så lent. Att tyget sedan har massor små söta djur hade ju sitt till också. Det här kittet sydde jag i våras och det har använts en hel del. Lillan älskar det. MEN tunikan blev lite vid i halsen, vet inte rikgit hur jag gjorde för att det skulle bli så för är det något jag itne gillar så är det det. Matchade byxorna med fodret i fickan, det tog ner det röriga lite tycker jag. Brallor i vanlig standardmodell a la tights. Djurinterlock från jny-design och randig interlock från jofotex.




Favoritdetaljen i våras, runda fickor, undrar vad höstens ska bli?

Inga kommentarer: