måndag 25 januari 2010

[ K * Design ] Har fått en Award!

FridoLi har gett mig en Award!
Superkul, så roligt att kunna bidra med något och hjälpa till eller vara en inspirationskälla!
Jättetack!



Med denna utmärkelse följer att man skall:
- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Här kommer 7 saker om mig själv! Intressant njaaaa...

1. Från början en inbiten Östgötte, uppvuxen i en lite håla utanför Söderköping.

2. Var en av de få som ALDRIG skulle lämna schtaaaan (Norrköping), men här sitter jag nu med villa volvo och motsatsen till vovve (katt) 95 mil hemmifrån.

3. Har två underbara döttrar, sötaste som finns och jag är solut inte partisk!

4. Har köpt "drömvillan" som från början var ett parhus och totalrenoverat och byggt om det själva och med min jättegulliga pappas hjälp *tack pappa*! Utan honom hade det aldrig funkat. Svärföräldrarna har också hjälpt till en hel del. Det är jättekul att bygga och fixa!

5. Har tagit pianolektioner i 9 år men jag vet inte om jag blev nå mycket bättre efter de första 4!
6. Bröt benet och drog loss ledbandsfästet i fotleden i somras när jag var höggravid med vår andra dotter - inte att rekomendera. Har fortfarande ont i ryggen och en stel opålitlig fot.

7. Älskar att åka inlines, men det var länge sedan nu, trotoaren fram och tillbaka i byn är ingen hit.

Här kommer 7 bloggar som jag vill skicka en Award till. Detta är personer som hjälpt mig eller inspirerat mycket under de åren jag sytt. Är dålig på att läsa bloggar, VÄLDIGT dålig faktiskt, men här är några som jag har lite koll på.

Vår lilla värld

Yrväder

Gekko

Pajas

Anna Skapar

Kaja Design

Syltig och Saftig

3 kommentarer:

Y sa...

tack!!! vad glad jag blir! jag tänkte ta mej i kragen och blogga imorrn

Mimmi sa...

Tack så mycket för utmärkelsen. Jag skall ta mig an den i nästa vecka då jag har lite mer tid.

{K * Design} sa...

Varsigoa!